Erekce

Dobrý den, léčím se na vysoký tlak asi měsíc.Byl mi nasazen lokren a miril.Od té doby mám problém s pevnou erekcí a dosahuji ji tak jednou týdně :předtím jsem měl styk skoro denně.ani tlak spermatu není skoro žádný.Co s tím dělat ,vyměnit prášek ,nebo nějakou podpůrnou léčbu ,třeba masáže prostaty?Nemohu ty zvyšující tlak apod.Nejvíc to vadí manželce ,takže to musím řešit.Díky za radu.Výměnu manželky nee!!

Odpověď odborníka:

Krásný večer-to je od Vás úžasné...Problémy s erekcí mohou být spojeny s léky ovlivňujícími krevní tlak-například Lokren by asi dokázal obtíže vyvolat.Poraďte se o upravení medikace se svým lékařem,jistě jej nijak nepřekvapíte ani nerozzlobíte svým přáním..

MUDr. Barbora Heřmanská
MUDr. Barbora Heřmanská

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Praktická lékařka pro dospělé

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: