Hlenovitá stolice

Dobrý den, díky za odpověď paní doktorce, nyní to upřesním. Brala jsem v květnu antibiotika, poté jsem si zakoupila Biopron, aby se mi obnovila střevní mikroflóra, beru dodnes. Průjem jsem měla před 11 dny, od té doby ve stolici hlen s příměsí světlé krve, když mě to nutí na stolici, někdy ze mě vyjde jen ten hlen. Taky mám rýmu, je možné, že hleny odchází spodem? Jak to upravím? Mockrát děkuji.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, jestliže je ve stolici přítomen hlen a krev, je vždy třeba vyhledat lékaře a nechat stolici, případně střevo vyšetřit (a samozřejmě zkontrolovat celkově, "celého člověka", alespoň rámcově), aby se vyloučily závažnější příčiny obtíží, jako je například nespecifický střevní zánět nebo bakteriální střevní zánět nasedající na antibiotickou léčbu apod., či třeba přítomnost hemoroidů (vždy je možný souběh dvou a více onemocnění..). Jinak Biopronem chybu neuděláte, klidně ho užívejte dál.

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x