Hnědý výtok, krvácení po pohlavním styku

Dobrý den, mám zhruba 14 dní po měsíčkách, ale teď mám třetí den něco jako výtok - trošku špiním a když si tam strčím prst, tak vytahuji kusy vláken nebo jak se tomu říká. Je to hnědé s troškou krve. Je ale zajímavé, že to mám vždy nejvíc ráno a večer vůbec nic. Občas mám i problémy, že krvácím při sexu, ale paní doktorka mi vždy řekne, že jsem naprosto v pořádku. Předepsala mi Ascorutin a Prostenal. Jinak používám antikoncepci minisiston už přes 4 roky. Poraďte mi prosim, co to je a co mám dělat:(

Odpověď odborníka:

Dobrý den, doporučuji i tak podrobnější gynekologické vyšetření a samozřejmě stěry z děložního čípku. Zeptejte se Vaší lékařky, zda Vám je dělala. Nevím, zda nemáte nějaké další onemocnění, které by u Vás snižovalo srážlivost krve, doporučuji ale absolvovat i vyšetření u praktického lékaře, který prostřednictvím krevních testů zjistí, zda je vše v pořádku.

 
Líbí se vám odpověď?
-3 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Jak si poradit s ječným zrnem
Články: Jak si poradit s ječným zrnem
Ječné zrno je pupínek nebo...
Elektronická cigareta nadělá při odvykání více škody než užitku
Víte, kolik vás ve skutečnosti stojí chřipka?
Články: Víte, kolik vás ve skutečnosti stojí chřipka?
Chřipka může přijít pěkně...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: