Hnědý výtok při menstruaci

Dobrý den, v dubnu letošního roku jsem začala brát HA. Tři měsíce mám místo menstruace hnědý výtok i s hlenem. Ale krev se tam taky objeví (první tři dny). V srpnu jsem druhý týden vynechala tabletu HA a vzala jsem si jí až další den - déle než 12 hodin. Při MS mám bolesti v podbřišku, tak jako vždy. Může tento hnědý výtok něco znamenat? Děkuji.

Odpověď odborníka:

dobrý den, nahrazuje menstruaci, pokud je v termínu měsíčku, je vše v pořádku.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Mravenčení končetin – pouze nepříjemný příznak?
Články: Mravenčení končetin – pouze nepříjemný příznak?
Brnění je nepříjemný pocit...
Barva moči prozradí dietní chybu i závažné onemocnění
Články: Barva moči prozradí dietní chybu i závažné onemocnění
Na první pohled se výše...
Články: "Zlatá" léčba revmatoidní artritidy
Řešení výše uvedené nemoci...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Plané neštovice
Články: Plané neštovice
Varicella neboli plané...
Nové možnosti biologické léčby pro pacienty s rakovinou kůže
Hysteroskopie
Články: Hysteroskopie
Hysteroskopie je...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: