Hořká chuť

Dobrý den. Už docela dlouho se mi stává, že cítím hořkou chuť na jazyku. Je to docela nepříjemné. Žáha mě nepálí. Pravidelně užívám Xyzal na alergii. Chtěla bych poprosit o radu, čím by to mohlo být a co s tím dělat. Děkuji

Odpověď odborníka:

Dobrý den, někdy pacienti pociťují nepříjemnou chuť až hořkost při refluxu, nemusíte mít pocit pálení žáhy a reflux může být přítomen. Zkuste si v lékárně koupit prostředky neutralizující kyselost žaludečních štav /např. Anacid../. Při přetrvávání obtíží bych doporučovala komplexnější vyšetření /gastroenterologie, ORL, zubní/ .

MUDr. Marcela Vorlíčková
MUDr. Marcela Vorlíčková

Specializace: Alergologie a klinická imunologie
Pracoviště: Immunia spol. s.r.o – Centrum prevence a léčby alergií a poruch imunity

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: