Jsem víc jak rok po skonč...

Jsem víc jak rok po skončení menzes, beru Angelic na poceni,návaly. Ale nyní mě zlobí svědění sliznic pochvy. Prosím poraďte co s tím, jiné příznaky nejsou. Děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

Dobrý den, svědění poševní sliznice může být způsobeno mykotickou infekcí, která často vzniká při snížení obranyschopnosti organismu. Doporučuji svěřit se gynekologovi, který Vám předepíše antimykotickou mast, v případě potřeby i prášky. Je potřeba, aby se současně s Vámi léčil i Váš sexuální partner, abyste si infekci vzájemně nepředávali. Více si o mykózách můžete přečíst zde: http://www.sexualne.cz/novinky?id=205

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Zánět vedlejších nosních dutin často provází sezónní alergickou rýmu
I při bezezbytkové dietě lze vykouzlit pestrý jídelníček
Články: I při bezezbytkové dietě lze vykouzlit pestrý jídelníček
V rámci léčby některých...
Vyšetření demence
Články: Vyšetření demence
Vyšetření demence je soubor...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Jste těhotná? Pozor na křečové žíly!
Články: Jste těhotná? Pozor na křečové žíly!
Mnoho žen se s nimi setká...
STD - sexuálně přenosné nemoci
Články: STD - sexuálně přenosné nemoci
Sexuálně přenosné nemoci se...
7 800 Tipů kam na výlet z celé ČR
Turistikou ke zdraví s Turistika.cz
Naposledy čtené: