Kinito a průjem

  • Dotaz od: Neubauerová
  • Publikováno: 31.5.2016
  • uLékaře.cz

Mohu mít po požití leku kinito prujem

Odpověď odborníka:

Kinito (itoprid) je prokinetikum ( lék ke zvýšení motility zažívacího traktu). Jako jeden z jeho nežádoucích účinků může být i průjem. S pozdravem Jana Harnová

MUDr. Jana Harnová
MUDr. Jana Harnová

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Soukromá ordinace praktického lékaře, Líbeznice, JH medica s.r.o.

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Rakovina prostaty: řešení počátečního stadia má více podob
Vyberte nejlepší lék na svou alergii
Články: Vyberte nejlepší lék na svou alergii
Pokud patříte mezi pylové...
Ultrazvuk břicha
Články: Ultrazvuk břicha
Ultrazvuk, UZ nebo SONO je...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Biologická léčba mění k lepšímu i osudy českých pacientů
Jak rozpoznat mimoděložní těhotenství
Články: Jak rozpoznat mimoděložní těhotenství
Pokud se oplozené vajíčko...
Nebojte se kolonoskopie!
Články: Nebojte se kolonoskopie!
Kolonoskopické vyšetření...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: