Klasická menstruace při prášcích

Dobrý den, beru pravidelně antikoncepci a před 2 dni jsem dostala menstruaci, není to jen špinění, je to klasická menstruace kterou mám když doberu prášky, jenže prášky mám ještě na týden. Tak jsem se chtěla zeptat čím to že jsem to dostala o týden dřív i přes braní prášků. Děkuji moc za radu.

Odpověď odborníka:

dobrý den, může to být čímkoli.pokud se to objeví i v příštím cyklu a berete prášky pravidelně, navštivte gynekologa.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x