Krvácení mimo cyklus

Dobrý den, asi před rokem jsem začala mírně krvácet při užívání antikoncepce zhruba uprostřed užívání. Gynekolog mi antikoncepci vyměnil ale problém se nezmírnil. Takhle se to opakuje již rok, vždy behem druhého týdne užívání se ubjeví slabé krvácení a někdy nezmizí až do pravidelné menstruace. Lékař mi předepsal napřed k užívání antikoncepce ascorutin a poté noretisteron. ani to ale nefungovalo na 100%. Při ultrazvuku se však žádné změny nenašli. Proto jsem sama antikoncepci tento měsíc vysadila ale v době kdy bych byla cca v druhém týdnu užívání antikoncepce se krvácení opět objevilo. loňský stěr z děložního čípku jsem měla v pořádku. Dá se to nějak léčit, neměla bych vyhledat jiného gynekologa? Děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

Dobrá den, jedná se spíše o hormonální problém. Gynekologa bych neměnila, pokud jste s ním spokojená. Volila bych silnější antikoncepci, nevím, co jste užívala.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: