Krvácení s ha

Dobrý den, dobrala jsem 1. platíčko HA Diane 35 a od začátku užívání (1.den cyklu) mám špinění. Některé dny vůbec, jindy ano. Gynekoložka mi provedla ultrazvuk a prý že to má do 3 dnů zmizet. (trvá to stále - 14 dní po návštěvě.) Myslíte, že je obsah hormonů v HA příliš nizký? Mohu mít při tomto lehounkém špinění pohlavní styk(chráněný)? Účinkuje mi vůbec HA? Nejsou nějaké bylinky nebo něco na zastavení tohoto špinění? Mnohokrát vám děkuji za odpověď. Koutná

Odpověď odborníka:

V prvních 2-3 cyklech užívání antikoncepce se mohou nepravidelnosti vyskytnout pokud by se tak nestalo, bylo by asi na místě uvažovat o jiném preparátu

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x