Mastící se pleť

Dobrý den, mohl/a byste mi prosím poradit. Je mi 18 let a i přesto, že užívám hormonální antikoncepci se mi strašně moc mastí pleť a mám pořád akné. Sice se mi to od té doby co užívám HA o dost zlepšilo ale teď po roce užívání se mi začla mastit pleť. Používám Sebium H2o z lékarny a nějak to moc na to nezabírá. Je dobré používat pore rafiner? Neucpává to póry? Děkuji za odpoveď

Odpověď odborníka:

Maštění pleti je dané hormonálně a zevní léčba většinou příliš nepomůže a spíše vede ke zhoršení - odmaštění je následováno opět větším maštěním. U micelární pleťové vody zůstaňte (2xdenně), k tomu doporučuji na léčbu akné např. Zineryt rotzok 2xdenně nebo Duac gel lxd. večer - předepíše kožní lékař. Pokud by problém přetrvával, je možné léčit i celkově ( velmi účinně) retinoidy.

MUDr. Eva Dogoši
MUDr. Eva Dogoši

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: Soukromá kožní ambulance

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: