Menstruace

Chtěla bych se zeptat, jestli je možné, že se mi menstruace zpozdí kvůli tomu, že jsem předchozí menstruaci užíváním antikoncepce posunula (bylo to poprvé, co jsem něco takového udělala, tak mě napadlo, že si tělo nezvyklo a teď stávkuje). Teď mám zpoždění druhý den a bojím se, co by to mohlo být. Šla jsem za svou gynekoložkou, ale ta nemá v ordinaci volné termíny a prohlídky "na hned" nedělá. Mám přítele, se kterým provozujeme nechráněnný sex (nikdy se spermie nedostaly přímo dovnitř) a spoléháme na antikoncepci a naši opatrnost.

Odpověď odborníka:

Možné či spíše velmi pavděpodobné to je .

MUDr. Marie Vaňačová
MUDr. Marie Vaňačová

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Soukromá ordinace praktického lékaře pro dospělé, Tábor

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: