Menstruace

Dobrý den, chtěla bych se poradit ohledně problému s menstrucí. Vždy jsem měla pravidelnou a středně silnou menstruaci a antikoncepci jsem přestala brát už před třemi roky. Ale v posledním měsíci mám velmi slabou menstruaci mohlo by to být způsobeno tím že jsem kvůli problémům se zády začala brát lék dimexol ? Předem děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

dobrý den, vlivů může být mnoho.pokud bude cyklus nepravidelný, budete špinit mimo termín, vyhledejte lékaře.pokud bude intenzita krvácení slabší a nebudete mít jiné potíže, stačí vyčkat do kontroly u gynekologa.nutno vyloučit těhitenství.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: