Menstruace

Dobry den, pred dvema mesici jsem vysadila antikoncepci, od te doby jsem jeste nemenstruovala. Pred tremi dny jsem mela nechraneny sex se svym pritelem a meli jsme podezreni, ze se nepodarilo penis vytahnout uplne vcas, tak jsem si pro jistotu koupila, hned dalsi den jsem pouzila pilulku nulsora. Po cca 24 hodinach od pouziti jsem zacala krvacet. Je mozne, ze se davkou hormonu akorat spustila menstruace, nebo tohle je normalni prubeh? Mela bych navstivit sveho gynekologa?

Odpověď odborníka:

Spíše bych se klonil k menses krvácení za 24 je dost brzké Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: