Menstruace

Dobrý den, Od dubna minulého roku jsem začala brát HA Chloe a poslední zhruba 4 měsíce mám problém s menstruací. Ta by se měla dostavit vždy od pondělí, ale dostaví se (téměř pravidelně) až v sobotu, doprovázena hnědavým výtokem a pálením pochvy. Druhý den ale pálení obvykle zmizí. Menstruace pak přetrvává asi 3 dny (během kterých už ale beru pilulky). Nezdá se mi to být v pořádku, ale nevím...Mám navštívit lékaře, nebo je i takto krátká doba mentruace běžná? Děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

Dobrý den, krátká menstruace při užívání hormonální antikoncepce je běžná. Důležité je jen vyloučit případné těhotenství, pokud má nyní menstruace odlišný průběh, než jste byla doposud zvyklá.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Ucpaný nos může upozornit na další zdravotní problém
Pankreatitida
Články: Pankreatitida
Zánět slinivky břišní je...
Pervitin – nejprve „nakopne“, potom vás pomalu zničí
Články: Pervitin – nejprve „nakopne“, potom vás pomalu zničí
Skutečný počet uživatelů...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Rakovina žaludku
Články: Rakovina žaludku
Zhoubný nádor žaludku je...
Alergie může mít podobné příznaky jako nachlazení
Články: Alergie může mít podobné příznaky jako nachlazení
Přichází jaro a s ním...
Chronická pankreatitida aneb Jak povzbudit trávení
Články: Chronická pankreatitida aneb Jak povzbudit trávení
Trvalé poškození tkáně...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: