Menstruace

Dobrý den, už asi 2 roky beru antikoncepci (Cilest), onemocněla jsem a včera dobrala antibiotika a včera se měla dostavit menstruace, která se nedostavila. Je možné, že je to kvůli nemoci a braní antibiotik? a co když se tento měsíc nedostaví menstruace vůbec, je to možné? mám po sedmidenní pauze pokračovat normálně v braní antikoncepce? Ještě se mi tohle nestalo

Odpověď odborníka:

dobrý den, může to být oslabením organismu nemocí, možná se menstruace nedostaví.doporučila bych udělat těhotenský test před nasazením nového platíčka.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Na léky proti nespavosti v těhotenství raději zapomeňte
Kožní onemocnění v těhotenství
Články: Kožní onemocnění v těhotenství
Těhotenstvím podmíněné...
Bolesti hlavy
Články: Bolesti hlavy
Bolest hlavy provází...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x