Menstruace

Jsem 2 roky po porodu, asi rok beru antikoncepci /injekce každý 3 měsíce/, a zhruba asi rok nemám menstruaci. Je to normální?

Odpověď odborníka:

Dobrý den, při uvedené antikoncepci je to možné. Až půjdete příště na injekci, zeptejte se na to ještě svého gynekologa, který to poosudí s ohledem na Váš celkový stav.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Na léky proti nespavosti v těhotenství raději zapomeňte
Kožní onemocnění v těhotenství
Články: Kožní onemocnění v těhotenství
Těhotenstvím podmíněné...
Bolesti hlavy
Články: Bolesti hlavy
Bolest hlavy provází...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x