Menstuace po 14 dnech

dobrý den chtěla bych se zeptat, jestli to je normální, když celou dobu jsem dostávala měsíčky pravidelně a teď po koupeli, když jsem vylezla začali mi měsíčky a to po 14 dnech

Odpověď odborníka:

Dobrý den, pokud neužíváte hormonální antikoncepci, mohlo by krvácení uprostře cyklu souvviset s ovulací, teplá koupel by mohla způsobit i silnější krvácení. Pokud hormonální anikoncepci užíváte, mohlo dojít ke špatnému vstřebání některé z tablet, pokračujte v užívání dál, krvácení se zastaví.

MUDr. Renata Kavanová
MUDr. Renata Kavanová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: soukromá praxe My.Gyn, s.r.o.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Nové téma | zodpovězené dotazy
menstruace | Od: jana | 18.1.2016 13:17
dobry den chci se zeptat dostala jsem menstruaci
po14 dnech jeste nidy se mi to nestalo jinak mam
pravidelne mesicky po 28 dnech trvaji mi 4az 5 dni
co proto delat je mi 42 let dekuji
reagovat
re:menstruace | Od: uLékaře.cz | 21.1.2016 12:07
Dobrý den, děkujeme za dotaz. Avšak aby Vám lékař
mohl odpovědět, poprosím Vás, abyste dotaz
zkopíroval a vložil jej přímo do poradny na těchto
stránkách:http://www.ulekare.cz/poradna-
rozcestnik.
V poradně se Vám bude lékař věnovat.

Děkujeme a doufáme, že vše bude v pořádku.
reagovat
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: