Menzes

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat..brala jsem dlouhou dobu antikoncepci, asi necelých deset let, jednu a tu samou, před půl rokem jsem ji vysadila, protože přitel odjel, a jak dojede chceme se pokoušet o miminko, tak abych se od toho pořádně pročistila, nyní je to už 5měsíců, ale mám nepravidelnou menstruaci, zpoždění 14dní, dokonce ted je to už i měsíc, těhotná být nemoho jelikož sem za celou dobu neměla pohlavní styk. Břicho boli, jako kdybych to měla každou chvilku dostat, ale zatím nic. děkuju

Odpověď odborníka:

dobrý den, pokud jste měla neprav.cyklus před braním ATK,po vysazení se vrací nepravidelnosti zpět.pokud máte zpoždění více jak 14 dní, navštivte lékaře.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Ucpané dutiny Už 5.den mám ucpaný nos, bez rýmy a když, tak jen vtrochu vodová...
  • Nejsem dost vlhká Chtěla bych se zeptat. Když chci spát se svým přítelem, tak...
  • Darování plazmy Chtěl bych se zeptat ohledně dárcovství plazmy. Poslední dobou...
  • Krvácení do mozku Všude se dočítám, že podcenění příznaků krvácení do mozku a...
  • Zaléhání uší Už asi rok mě při fyzické námaze (jízda na kole, aerobik) trápí...
  • Marihuana Chtěl bych se zeptat. Užívám marihuanu skoro každý den, můžu z toho...
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x