Mg+b6

Dobrý den, užívám lék Mg+B6 kvůli ochrnutí. Nechtě jsem užil více léků, je to nebezpečné? Jaké můžou být následky?

Odpověď odborníka:

Předávkování u lidí, kteří mají v pořádku ledviny (což Vy asi ano), je v podstatě nemožné, protože přebytečný lék se vyloučí močí. Kdybyste pozoroval nevolnost, zvracení, útlum, tak navštivte lékaře.

MUDr. Sylvie Richterová
MUDr. Sylvie Richterová

Specializace: Všeobecné lékařství
Pracoviště: Praktická lékařka pro dospělé

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Zánět, nebo mechanické poškození? Rozpoznejte příčinu bolesti zad
Jaterní dieta není přežitek
Články: Jaterní dieta není přežitek
Nejdokonalejší biochemickou...
Konec boomu elektronických cigaret?
Články: Konec boomu elektronických cigaret?
E-cigarety se staly v...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Poruchy řeči
Články: Poruchy řeči
Postižení řečových funkcí...
Klíšťová encefalitida: jak se opravdu pozná
Články: Klíšťová encefalitida: jak se opravdu pozná
Přestože vždy existuje...
7 800 Tipů kam na výlet z celé ČR
Turistikou ke zdraví s Turistika.cz
Naposledy čtené: