Mimomenstruační krvácení

Dobrý den, ráda bych se zeptala, zda je normální, když dostanu jeden týden po menstruaci špinění v podobě hnědého výtoku, po kterém následuje krvácení. Antikoncepci neberu a sexuálně nežiji, netrápí mne žádné bolesti ani svědění. Děkuji.

Odpověď odborníka:

Je li to slabé a trvá nejvýše 2-3 dny může se jednat o ovulační krvácení, nemělo by být silné a mohou být při něm i slabé bolesti v podbřišku, pokud je to silnější krvácení bylo by pootřeba gynekologické vyšetření Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
+3 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Nové téma | zodpovězené dotazy
špinění po menstruaci | Od: Lenka | 27.2.2014 12:58
Dobrý den 10.1. jsem byla na mini interupci po
šestinedělí mě přišla menstruace.Týden po
menstruaci jsem začala špinit hnědý výtok.S
manželem používáme kondom.Už jsem objednaná na
tělísko Mirena.Jen mě znepokojilo,že týden po
menstruaci tak to špiním chci se zeptat co to
znamená,chci jen vyloučit dalšího těhotenství děkuji
za odpověď
reagovat
re:špinění po menstruaci | Od: Administrátor | 27.2.2014 13:04
Dobrý den Lenko,

poprosím Vás, aby jste svůj dotaz zkopírovala a vložila jej do poradny na těchto stránkách: www.ulekare.cz/poradna-rozcestnik.
V poradně se Vám bude náš lékař věnovat a na dotaz Vám zodpoví.

Děkujeme
Administrátor
reagovat
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: