Nadměrné pocení

prosím o radu pane doktore prodělala jsem v ůnoru operaci ženských orgánů ale nadále se nadmněrně potím je to neůnosné nemám žadné jiné zdravotní problemy.Co mám udělat nebo zakým mám zajít .Děkuji za radu

Odpověď odborníka:

Dobrý den, nezmiňujete, zda máte nasazeny léky s pohlavními hormony - tak zvanou substituci, která je nutná, obzvlášt pokud máte odstraněny oba vaječníky. Návaly jsou potom příznakem nedostatku hormonů v těle ženy. Substituce vás nejen že zbaví těchto návalů, ale poskytne vám i ochranu zdraví v oblasti srdce a osteoporosy...Poradte se se svým gynekologem, měla byste mít hormony nasazeny! Hezký den.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x