Nadměrné slzení očí

Dobrý den. Prosím o radu. V loňském červnu jsem podstoupila operaci horních víček a i když to asi nemusí souviset, po vyléčení mě začalo trápit noční nadměrné slzení očí. Najednou se mi oči v noci samovolně zalejí slzami, více levé oko, musím je otírat, a to je nekončící a otravné. Koupila jsem si umělé slzy, potom i gelové na noc, taktéž vitamínovou oční mast na noc, co mi doporučil oční lékař. Ten mi zároveň řekl, ať zkouším i jiné přípravky, co mi pomůže, ale ono nic není stoprocentní. A i když je to trochu lepší, bez mastí na noc se neobejdu a bez nich je to horší. A s nimi někdy oči tečou taky. Ze možné, že to někdy odezní? Děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, toto je otázka spíše pro pracoviště, kde Vám operaci víček prováděli, kde by Vás měli vyšetřit a zjistit zda-li není nějaký problém v postavení víček, případně se zavíráním oční štěrbiny. Pokud jde o potíže se slzením, tak ty bývají víceméně chronické. Přeji hezký den.

prim. MUDr. Radan Zugar
prim. MUDr. Radan Zugar

Specializace: Oční lékařství
Pracoviště: Oční centrum Praha, a.s.

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: