Nedostavení menstruace po vysazení antikoncepce

Dobrý den, v listopadu jsem dobrala poslední pilulku antikoncepce a dostala očekávanou menstruaci. Týden po menstruaci jsem měla chráněný pohl.styk,avšak už bez hormon.antikoncepce. Za dalších 14dní jsem byla u gynekologa na preventivní prohlídce, ten shledal vše v pořádku,těhotná nejsem.Od posledního jmenovaného styku nebyl již další.Nyní je to 2 měsíce od poslední menstruace a další menstruace se ještě nedostavila. Jak dlouho mám na ní čekat? Měla by se dostavit sama?Jak by postupoval můj lékař, aby bylo zase vše v pořádku? Jinak sem zdravá,žádné obtíže nemám,žádné další léky neberu. Děkuji,Jana

Odpověď odborníka:

Dobrý den. POkud jste i před začátkem užívání antikoncepce měla menstruaci nepravidelnou, lze po vysazení očekávat to samé. Udělejte si těhotenský test a podle výsledku kontaktujte svého lékaře. I když bude negativní, bude nutné nepřítomnost menstruace s lékařem nějak řešit.

MUDr. David Neubert
MUDr. David Neubert

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: NEUMED gynekologická ambulance s.r.o.

 
Líbí se vám odpověď?
-4 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: