Nevolnost v autě, chlapec 9 let

Dobrý den, můj 9letý syn trpí nevolností. Kynedril nepomáhá, zkoušeli jsme i jiná jako např.autíčko ale také nic. Prý je nějaká injekce? Rádi by chom na dovolenou autem. Prosím poraďte, předem děkuji.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, Katko! Máte v zásadě dvě možnosti : buď se vzdáte cestování, nebo bude syn zvracet (co jet vlakem, letadlem,lodí?). Osobně mi na kinetozy v dětství pomohlo se vyspat v autě (za jízdy), po probuzení mi zle již nebylo. Ale nesetkal jsem se doposud s tím, aby ani kinedryl nepomohl.

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Nové téma | zodpovězené dotazy
Když nepomáhá kinedryl | Od: Jana | 17.12.2011 17:03
Dobrý den. Tohle důvěrně znám, cestovat autem a autobusem jsem si již zvykla, ale jako malá jsem často zvracela. Kinedryl skutečně také absolutně vůbec nepomáhal. Pomohla mi ale Travel Gum - je to žvýkačka, která způsobí, že tak trochu ztuhne jazyk, tedy se znecitlivý nejspíš i žaludek - není potřeba se toho bát - hlavní je vydržet a žvýkat a opravdu to pomáhá.
Tak šťastnou cestu.
reagovat
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: