Nízké leukocyty

Dobrý den, prosím o radu. Po několika resekcích v dutině ústní mě začalo svědit úporně celé tělo, i po jednom poškrábání mám velké červené fleky a zhruba druhý den se mi na místě vytvoří velké modřiny. Jak se jednou začnu škrábat, nejde přestat. Tento stav trvá asi dva měsíce. Na imunologii mi byly zjištěny nízké leukocyty. Co mohu udělat pro jejich zvýšení a co vůbec znamenají nízké leukocyty? Může toto všechno mít za následek několik resekcí do kosti?? Prý je to důsledkem dlouhotrvajícího zánětu. Jak ale zjistím kde zánět je? Děkuji za odpověď. S pozdravem, Zdenka S.

Odpověď odborníka:

Kožní obtíže a svědění jsou kopřivkového původu, spouštěčem může být i např. chronický zánět. Jinak příčin kopřivky je mnoho . alergické i nealergické, je třeba, aby váš alergolog či imunolog provedl potřebná vyšetření a nasadil léčbu. Nízká hladina leukocytů bude mít jinou příčinu / např. poškození kostní dřeně/, vy sama to nemůžete ovlivnit.

MUDr. Eva Dogoši
MUDr. Eva Dogoši

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: Soukromá kožní ambulance

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: