Nízký tlak a psychofarmaka

Dobrý den, dcera má 14 let a po hospitalizaci v PL s diagnozou F.68.O užívá Sertralin 1denně ráno a Abilify 1/2 večer již měsíc a půl. Nyní byla hospitalizována v nemocnici z důvodu kolapsu náhle ráno omdlela a má nízký tlak.Všechny výsledky má dobré. Tlak stále nízký. Není možné že náhlé potíže s tlakem jsou díky lékům,které užívá? A jěště mám dotaz nevím yda-li mi ho zodpovíte. Po propuštění z léčebny Motol jsem dostala jen předběžnou propouštěcí zprávu s tím že podrobná bude zaslána pedopsychiatričce a dětské lékařce. Pedopsychiatrička mi ji ale odmítla ukázat, že prý mi do ruky nepatří? Opravdu ji nemohu vidět ani jako matka? Děkuji za odpověd.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, jako zákonný zástupce dítěte máte právo na veškeré informace o něm.

MUDr. Martina Přichystalová
MUDr. Martina Přichystalová

Specializace: Pediatrie
Pracoviště: Soukromá praxe praktického lékaře pro děti a dorost Boskovice a Svitávka

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: