Očkování

Dobrý den, mám dotaz, dostávala jsem několik injekcí a po nich mi na místě zůstala vždy dost velká bulka a kolem začervenání, ráda bych se zeptala zda to odezní, nebo zda s tím mám něco dělat, bude to již týden a je to stále stejné. mám to místo i horké. Předem děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Milá Věro, k posouzení Vašeho problému nemám dostatek informací, nevím např. o jaké injekce šlo, a jaký je rozměr Vámi uváděné bulky v místě injekce, jestli máte další příznaky: třeba zvýšenou teplotu, bolesti apod. Nejlépe uděláte, když potíže proberete s lékařem, který Vám injekce naordinoval - zavolejte mu, nebo se k němu vypravte. Přeji brzké zahojení.

MUDr. Markéta Macková
MUDr. Markéta Macková

Specializace: Všeobecné lékařství
Pracoviště: Praktická lékařka v Třebíči

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: