Otobacid v prvním trimestru

Dobrý den, od včerejšího dne mě bolí levé ucho. Dnes jsem si do něj začala kapat ušní kapky Otobacid. Zjistila jsem však, že jsem těhotná, dle poslední menstruace cca 5týden. Mám s kapáním přestat, nejsou pro plod nebezpečné nebo mohu pokračovat? Předem děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, lokální podání ušních kapek není problém. Klidně v něm můžete pokračovat. Pokud by stav nezlepšil, bude možná nutná antibiotická léčba, v tom případě bych doporučovala některý s penicilinových preparátů, které jseou bezpečné po celou dobu těhotenství.

MUDr. Renata Kavanová
MUDr. Renata Kavanová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: soukromá praxe My.Gyn, s.r.o.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: