Padání vlasů

Dobrý den.Před měsícem mi začaly padat vlasy,Hlavně padají po umytí hlavy,kdy si z hlavy vyčešu chomáče vlasů.nikdy dříve mi tak nepadaly.Stresem netrpím,krevní obraz a minerály mam také v pořádku.muj obvodní lékař mě poslal ke kožnímu lékaři,ale moc nevěřím že by mi to mohlo pomoct.Mohl(a) byste mi poradit?jsem již zoufalá.Děkuji

Odpověď odborníka:

Vlasy většinou začnou padat několik měsíců (3-4) po nějakém zevním stresoru, který poškodil vlasový kořínek. Může to být větší psychická zátěž v rodině či škole, těžší infekce, operace, úraz apod. Další příčinou je narušená funkce štítné žlázy, příp. nerovnováha pohlavních hormonů. Na kožním vám jistě provedou potřebná vyšetření a nasadí terapii, ale počítejte s tím, že v těchto případech může trvat i několik týdnů, než se stav stabilizuje.Zatím můžete užívat Revalid.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: