Padání vlasů

Dobrý den,paní doktorko jsem po operaci štítné žlázy asi dva měsíce.Měsíc a půl beru euthyrox 125.Můj problém je,že mi neustále padají vlasy,sice míň než před zjištěním autoimunitního onemocnění,ale padají víc než je běžné.Nevím čím to je a velice mě to trápí,protože mi před zjištěním nemoci vlasů vypadlo celkem dost.Za dva týdny jdu opět na kontrolu.Je možné,že potřebuji silnější léky a nebo je příčina jinde?Velice děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, dejte tomu více času, Organismus se musí nyní "srovnat" a vlasům to trvá ještě o něco déle, minimálně tři měsíce, ale spíše půl roku. Pro podporu růstu vlasů můžete zkusit kombinované tabletky s hořčíkem, zinkem a selenem, někomu dobře pomáhá Methionin (volně prodejná aminokyseliny, ale možno psát i na recept), někdy vyvolá problémy s padáním vlasů i snížená hladina železa. Chce to hodně trpělivosti, je to složitý problém a ne vždy se podaří odhalit, co za padáním vlasů vlastně stojí. Přeji hodně štěstí

MUDr. Martina Rosická, PhD.
MUDr. Martina Rosická, PhD.

Specializace: Endokrinologie
Pracoviště: ENDOCARE s.r.o. (Endokrinologie a obezitologie)

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Nové téma | zodpovězené dotazy
silne padani vlasu | Od: karolina | 4.4.2015 15:02
dobry den chtela bych se zeptat co pomaha na sine padani vlasu mam problemy se stitnou zlazou beru euthyrox 100mg 1 tabletku denne zkousela jsem ruzne sampony elseve alpecin ale bez ucinku vlasy mi hodne padaji pri cesani a pri myti predem moc dekuji za odpoved
reagovat
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x