Pichlavá bolest konečníku při vyprazdňování

Dobrý den, před měsícem jsem mněl zánět v krku a měl nasazený antibiotika po dobu braní antibiotik jsem mněl průjem a několik dní po nich také. Po té se vše stabilizovalo ale teď při vyprazdňování mám v konečníku pichlavou bolest. Někdy více někdy méně bolavé. Chci se prosím sezpat jestli je potíž ve stravování nebo bych si měl koupit nějakou mastičku ?

Odpověď odborníka:

Dobrý den, nejspíše se jedná o tzv. řitní trhlinu. Drobná ranka na sliznici nebo kůži konečníku. Doporučuji čípky Spofax nebo Factu zavádět na noc. Volně prodejné v lékárně. Pokud to do týdne neustoupí navštivte prak. lékaře.

MUDr. Vladimíra Cejnarová
MUDr. Vladimíra Cejnarová

Specializace: Praktické lékařství

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: