Polykací potíže

Dobrý den. Prosil bych o radu. Asi před 3 měsíci jsem užíval antibiotika na léčbu boreliozy. Při užívání ATB se mi vyskytly polykací potíže. Při polknutí mě pobolívá v zádech pálí žáha a mám pocit knedlíku v krku. Před 5 lety jsem byl léčen na zánět jícnu, tak se bojím, zda se mi nenavrátily potíže nebo zda se dá vše samo do pořádku. ATB už neužívám 2 měsíce, ale problémy stále přetrvávají a bojím se, zda nemůže jít třeba o nějaké nádorové onemocnění. Při polknutí mě pobolívá i zátylek. Děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, navštivte lékaře (obvodní, pošle vás na gastroenterologii nebo na internu, kde vás vyšetření speciálně), já na dálku nic udělat nemohu - pochopte, oddalováním vyšetření si jen škodíte, proto jej zbytečně neoddalujte. Hezký den.

Poradna uLékaře.cz

Nečekejte a poraďte se ihned s naším lékařem!

Rychlá odpověď

již do 6 hodin

Za pár kaček

již od 29 Kč

A bez čekání

žádné čekárny a nemocnice

Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: