Porucha cyklu

Prosím o radu. Je mi 35 let a mám 2 rčního dítě. od listopadu jsem brala HA (Emona) od porodu první antikoncepce., první 2 měsíce proběhli normálně. V lednu jsem měla špinění skoro celý měsíc , v únoru jen 4 dny menstruace a od konce února jsem mentruaci něměla vůbec. V dubnu jsem byla u své lékařky, ale ta mi uklidnila, že se to u HA stává, ale ultrazvukové vyšetření neudělala.Nyní jsem antikoncepci vysadila a již 16 den a menstruace se stále nedostavila. Poslední pohlavní styk jsem měla v únoru a od té doby jsem si dělala asi 6 testů, všechny byli negativní. Mám příští týden odject na dovolenou, a když jsem volala lékařce, tak mi řekla, že mám přijít na injekci až budu mít po dovolené.. Ale mám teď strach, abych opravdu nebyla těhotná. Břicho mi pobolívá, ale už je to možná ze stresu. Protože bych teď těhotná opravdu být nechtěla.

Odpověď odborníka:

Testy jsou dnes velmi spolehlivé, od února už by se musel pozitivní jistě ukázat, takže je to zcela vyloučené...samozřejmě ten ultrazvuk by se udělat měl než někam pojedete, aby se vám pak někde na cestě nestala nějaká komplikace.

MUDr. David Folprecht
MUDr. David Folprecht

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Praktický lékař pro dospělé, Šternberk a Štěpánov u Olomouce

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: