Posturální tachykardie

Dobry den jiz pred mesicem mi lekari nasly posturalni tachykardii a zanet stizne zlazy je mi 17 let, uzivam leky Euthyrox 50 1/2-0-0 a egilok 25 mg 1/2-1/2-0.. Ale stale mam problemi ze citim buseni srdce a nekdy takove divne pocity na hrudi a to hlavne vecer kdyz sem v klidu pred spanim, nekdy to treba nemam vubec par dnu ale nekdy to zase mam tak ze mi to ani neda spat.. Poradite mi prosim co s tim mam delat nebo cim to je ? Dekuji

Odpověď odborníka:

Dávky Egiloku tak, jak je užíváte, jsou malé, možná, že bude možné dávku zvýšit, ale je třeba pohlídat krevní tlak, nechal bych to na lékařích, kteří Vám Egilok doporučili. Navíc většinou dávkování je ráno a večer, z nějakých důvodů máte ráno a v poledne, jestli si nevzít tu druhou tabletu navečer, pak to večer bude fungovat lépe. Je třeba se pokusit přesvědčit, že bušení srdce není nic závažného a problém je spíš v tom, že jej nepříznivě vnímáte, možná nějaké relaxační techniky, joga, meditace, sport...

MUDr. Ing. Martin Eisenberger, Ph.D.
MUDr. Ing. Martin Eisenberger, Ph.D.

Specializace: Kardiologie
Pracoviště: Kardiocentrum Nemocnice České Budějovice

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x