Potíže s klionem d

Dobry den, Mela jsem zacit brat vag.tbl Klidon D, kdyz jsem si vzala první tabletu, udelalo se mi zle, nevolno a do dvou hodin jsem byla neustale s bolestmi na zachode a moc mela plnou krve. Byl u me zjisten zanet mocovych cest a moc. mechyre. nikdy predtim jsem nemela takove problemy, je mozne aby tableta zanet rozjela? nebo mec podobneho? dekuji

Odpověď odborníka:

dobrý den, Klion D se vkládá do pochvy, špatně by Vám být nemělo. Pokud byly tyto potíže, neprodleně byste měla kontaktovat lékaře.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Játra v ohrožení: jak poznat problém
Články: Játra v ohrožení: jak poznat problém
Játra jsou životně důležitý...
Zacelení poporodních ran může urychlit sama žena
Články: Zacelení poporodních ran může urychlit sama žena
Při porodu se velmi často...
Depresí k infarktu
Články: Depresí k infarktu
Fyzicky zdraví lidé trpící...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Naposledy čtené: