Potřebuji poradit

Je mi 39 let vysadila jsem před 5 měsíci antikoncepci s tím,že jí nepotřebuji menstruace se nedostavila ani za tři měsíce tak jsem šla za svým doktorem a ten mě vyšetřil a řekl,že to je začínající přechod byla jsem v šoku že tak brzy řekl mi že až přijde špiňění ať nasadim zpátky antikoncepci to se ještě nestalo když jsem odcházela pan doktor říkal nasadte jí i když to do konce roku nepřijde.Řekl mi jaký rizika hrozí když přechod přijde tak brzy proč to mám tak brzy a proč jsou nutné hormony?děkuji za odpověd M

Odpověď odborníka:

Může se jednat o přechod, byť předčasný, ale i o poruchu cyklu. Nevím přesně, lékař Vás vyšetřil, ví mnohem více než já. Každopádně hormony jsou důležité proti vzniku osteroporozy, tj řídnutí kostí. Hormony nás ženy chrání.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: