Prasklý kondom

Dobrý den, Potřebovala bych radu co mám dělat. Týden beru antibiotika Amoksiklav a k tomu antikoncepci dienille. Protože vím, že antibiotika snižují účinnost antikoncepce tak jsme při sexu použili kondom, ale po tom jsme zjistili, že v něm je dírka. Mám strach jestli mohu být těhotná. Mám si koupit postinor nebo je těhotenství vyloučené? Děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

Dobrý den. Uvádí se, že některá ATB ( Amoksiklav mezi ně patří ), snižují účinnost antikoncepce. Ev. otěhotnění tedy úplně vyloučené není. Řídil bych se nyní tím, kolikátou tabletu užíváte. Pokud jste někdy u prvních 14 tablet v blistru, raději bych volil postkoitální antikoncepci. Zde jsou i novější preparáty, jako např, Escapelle ( užít do 3 dnů po pohl. styku) či ElaOne (užít do 5 dnů).

MUDr. David Neubert
MUDr. David Neubert

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: NEUMED gynekologická ambulance s.r.o.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Silgard Ráda bych se zeptala, kdy má jít má dcera - 15 let na třetí vakcínu...
  • Hemeroidy Pane doktore, chtěla bych se zeptat - od porodu před 18 lety mám...
  • Střídavá bolest dolních končetin Zdravím mé Jméno je Vojtěch,je mi 17 let a...
  • Std O víkendu jsem měl sex s přítelkyní a nějak mě při tím začal bolet penis dva...
  • Fraktura lícní kosti Cituji z lékařské zprávy: ,,...podkožní krevní výron...
  • Pupínek ve vagíně Před několika dny se mi u klitorisu objevil červený pupinek...
 
Naposledy čtené: