Před několika lety jsem p...

  • Dotaz od: Jana Vlčková
  • Publikováno: 19.3.2008
  • uLékaře.cz

Před několika lety jsem přechodila EB virózu. A zřejmě od té doby mám průjmy, oslabenou imunytu ( od podzimu do jara užívám Rybomunyl ) a extrémě se potím ( při sebemenší námaze i v mrazech mám mokré vlasy a teče mi pot po zádech, často se mi dělají opary. Jsem také velice unavená. Může to být důsledek neléčené mononukleózy a co s tím. Děkuji za odpověď. Jana Vlčková

Odpověď odborníka:

Dobrý den, vaše obtíže by mohly souviset s prodělanou EB virozou. Ale bylo v vhodné vyloučit i jiná onemocnění. Měla byste se poradit se svým praktickým lékařem. Pokud by to opravdu byl následek EB virozy a snížené imunity, pak by bylo vhodné sledování na imunologii.

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x