Problém s krémy na ruce

Dobrý den, když mám ruce v pořádku a namazu se krémem, tak se nic neděje. Ale jakmile je mám suché, trošku popraska kuze a namazu se, ihned mě začnou šíleně svědit, zčervenaji a objeví se na nich všude tisíce pupínků, jako popaleni od koprivy. Svědění se nedá vydržet, tak si je okamžitě umyji mýdlem a smyji ten krém a uz je to v pořádku. Mám to na všechny krémy, co jsem zkoušela. Dove, Nivea, Indulona, Neutrogena, dokonce i Bepanthen. Vím, že kdybych si ruce mazala denně, tak jsou vlacne a tohle se mi nedeje., ale já se k tomu nedokopu se denně mazat a mazu se jen když mám ruce suché. Tak můžete mi prosím poradit, co mám vyzkoušet? Kromě sádla, tím bych se opravdu mazat nechtěla, dekuji. Nevím, jestli to mám povazovat za alergií, když normálně mi to vůbec nevadí, jen když jsou suché vzniká reakce.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, problémy se objevují, když už u se Vás rozvíjí ekzémový zánět.Pokud nedodržíte potřebnou péči o pokožku, pak je třeba zajít na kožní a zánět si nechat přeléčit.

MUDr. Jindřich Lahovský
MUDr. Jindřich Lahovský

Specializace: Alergologie a klinická imunologie
Pracoviště: Ordinace pro alergologii a lékařskou imunologii, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: