Silná menstruace během 7 denní pauzy

Dobrý den. Dobrala jsem 1. platíčko antikoncepce ayreen, a tak následovala 7 denní pauza, menstruace přišla druhý den. Dva týdny po začátku brání antikoncepce jsem začala špinit, ale jen velmi slabě a tak jsem to neřešila, ale mentruace je nyní (2. den) poměrně silná, ale má gynekoložka říkala, že by měla být velmi slabá. Bolest břicha nemám žádnou, za což jsem ráda, jelikož jsem před antikoncepcí měla velmi silné bolesti. Je mi 15 let a pohlavní styk jsem nikdy neměla. A tak se ptám, je něco v nepořádku? Nebo mám brát dál a pokud se to nezlepší zajít ke gynekoložce? Předem děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

dobrý den, berte tablety dále, začínáte. Než si vše sedne, může to trvat cca 3M až6M.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: