Špinění mimo menstruaci

Dobrý den, cca 2 a půl roku beru antikoncepci Natalya a nikdy se mi nic podobného nestalo. Jde o to, že jsem včera začala špinit, ale menstruaci mám mít až za 12 dní. Dnes, když jsem šla na WC, tak jsem zjistila, že mám zase špinavé kalhotky a na toaletním papíru bylo trošku krve. Mám to nechat být, nebo radši zajít na gynekologii..? Děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Špinění se někdy může při antikoncepci vyskytnout pokud by se opakovalo i v dalším cyklu byla by na místě úvaha o změně preparátu. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Chřipka a kojení
Články: Chřipka a kojení
Pomalu nastává období, kdy...
Anémie neboli chudokrevnost
Články: Anémie neboli chudokrevnost
V lidském těle dospělého...
Nehtová rovnátka – bezbolestné řešení zarůstajících nehtů
Články: Nehtová rovnátka – bezbolestné řešení zarůstajících nehtů
Tahle potíž dokáže člověka...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Naposledy čtené: