Svědění

Dobrý den, zhruba před 2 dny mě začaly svědit malé stydké pysky a i vstup do pochvy. Před třemi dny jsem přestala brát antikoncepci Logest (měla jsem pauzu a po pauze jsem se rozhodla antikoncepci dále nebrat). Je mi 15 let, v bazénu jsem nebyla nejméně rok, pohl. styk jsem ještě neměla, intimni hygienu dodržuji pravidelně (snažím se pokud možno jenom vodou, jednou týdně se umyji i mýdlem na intimní hygienu bez parfemace)...Myslíte, že svědění je znakem kandidózy nebo spíše tím, že jsem přestala brát antikoncepci?Děkuji

Odpověď odborníka:

Dobrý den, svědění bývá ve velké většině případů způsobeno zánětem. Doporučoval bych proto návštěvu a prohlídku u ošetřujícího gynekologa. Hezký den.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: