Svědění kůže

Dobrý den, chtěla bych se zeptat. Je mi 17let a už asi třetí týden mám potíže se svěděnim pokožky u brady a okolo očí. Někdy to zmizí na dva dny a potom zase vše začne. Okolo očí se mi vytvářejí drobné suché šupinky. Musim ještě napsat že jsem nedávno změnila antikoncepci a měla jsem kvasinkovou infekci. Jsem alergik ale nikdy se mi tohle nestalo . Myslite že by to mohlo být zpusobené antikoncepci či nějakou jinou kožní chorobou popř: alergií? Nedávno jsem na alergologii byla a všechno mám stejné jako předtim. Děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

Domnívám se, že může jít o projev atopie, resp. atopického ekzému. Hodně promazávejte, ev. krátkodobě zkuste Hydrocortizon mast. Pokud by se stav zhoršoval, budete muset navštívit kožního lékaře.

MUDr. Eva Dogoši
MUDr. Eva Dogoši

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: Soukromá kožní ambulance

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x