Svědění penisu, zarudlost

Dobrý den, pár dní mě trápí svědění penisu. Prvně byla lehce popraskaná kužička na žaludu a posléze se začlo tvořit hodně mazu - smegma. Mám možné více možností z čeho to může být, ale pro jistotu se chci poptat a eventuelně poradit, ke kterému doktorovi s tim zajít. Měl jsem angninu a dostal jsem na to antibiotika Augmentin, do toho jsem měl nechráněný styk s parterkou, se kterou jsme krátce spolu(měla před menzesem). A aby toho nebylo málo přestalo mi částěčně fungoval jedno oko a na to jsem dostal kapičky a léky Aescin-Teva. Takže tohle je pro mě zapeklité, protože nevim čim přesně to může být. Antibiotika jsem přestal brát ve středu a pocit svěděni jsem začal pociťovat ve čtvrtek. Poptal jsem se doma, co by mi na to mohlo pomoci a dostal jsem mast Clotrimazol a koupil jsem si probiotika RebioMax. Děkuji za odpověd

Odpověď odborníka:

Pravděpodobně jde o kvasinkovou infekci, což je při antibiotické léčbě poměrně časté, Clotrimazol a probiotika jsou naprosto v pořádku, další léčba není nutná.

MUDr. Eva Dogoši
MUDr. Eva Dogoši

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: Soukromá kožní ambulance

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: