Svědění pochvy, stroupky na penisu

Asi 3 dny mě trápí svědění v oblasti vstupu do pochvy, koupila jsem si dnes jenamazol, ale příteli se na žaludu objevily takové červené tečky, říkal, že to někdy mívá a že to nic není, ale taky má tak jako pod žaludem jakoby stroupky, říkal, že ho to nebolí ani nesvědí, ale stejně se chci zeptat, co s tím. Děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Milá Evo, s největší pravděpodobností máte oba kvasinkovou infekci. Proto bych doporučila léčbu i partnerovi. Může použít stejnou mast jako používáte vy, nebo krém Canesten a je vhodné jej používat i po vymizení obtíží. Mějte se hezky.

MUDr. Barbora Müller
MUDr. Barbora Müller

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Nemocnice Ostrov

 
Líbí se vám odpověď?
+2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: