| Nápověda

Tvarohovitý výtok

Dobrý den, menstruaci mám přibližně pravidelně, neberu antikoncepci. Naposledy jsem měla menstruaci normální jako vždy, ale po 14 dnech jsem začla špinit, myslela jsem že to dostanu znovu, ale po dvou dnech to ustoupilo. Pak po třech dnech mám tvarohovitý výtok, nesvědí, nepáchne. Myslim si, že to s tim má nějakou souvislost. Poraďte mi prosím co by to mohlo být. Chci si dojít na gynekologii, ale od svého doktora odcházím, tak než seženu někoho jinýho. Děkuji moc

Odpověď odborníka:

Nevypadá to na souvislost, špinění bývá nejčastěji hormonálního původu,výtok zánětlivého příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Železniční nemocnice Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

Poradna lékaře

Zeptejte se lékaře na Váš zdravotní problém. Již 761 zodpovězených dotazů tento týden.

Zeptejte se zdarma lékaře
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

V boji proti rakovině můžeme pomoci všichni společně

„Sami toho zvládneme tak málo, ale když se spojíme, dokážeme cokoliv.“ Citát americké spisovatelky Hellen Keller skvěle vystihuje téma letošního Světového dne proti rakovině...  celý článek

x