Únava,neskutečná spavost

DOBRÝ DEN,JE MĚ 49LET,LÉČÍM SE NA KARDIU PRO DEFEKT SEPTA SÍNÍ III.TYPU,OPERACE R.1986,ISOPTIN 80 3X1TBL,SNÍŽENÁ FUNKCE ŠTÍTNÉ ŽLÁZY,LETROX 50,TSH9.54+ FT4 19.51,PSYCHIATRIE ELIFY 150.CÍTÍM SE BÝT TAK ŠÍLENĚ UNAVENÁ,SPAVÁ...BEZ ZÁJMU,RADOSTI,VĚCI DÍKY ÚNAVĚ ODKLÁDÁM ZE DNE NA DALŠÍ A DALŠÍ... NEJLEPŠÍ MŮJ PŘÍTEL POSTEL,NEMŮŽETE MĚ PROSÍM PORADIT ČI UVÉST DŮVOD?MOC DĚKUJI

Odpověď odborníka:

Dobrý den, příčin vaší únavy může být celá řada, měla byste všechny možnosti probrat s vaším praktickým lékařem. Porucha štítné žlázy může k obtížím také přispívat. Pokud máte uvedené hodnoty TSH a fT4 i při léčbě Letroxem, pak je zřejmě dávka 50 ug příliš malá a bylo by potřeba ji navýšit.

MUDr. Martina Přichystalová
MUDr. Martina Přichystalová

Specializace: Pediatrie
Pracoviště: Soukromá praxe praktického lékaře pro děti a dorost Boskovice a Svitávka

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: