Velmi slabá menstruace

Dobrý den, od června beru antikoncepci Belara, nikdy jsem s ní neměla žádný problém, vše bylo v pořádku. Párkrát jsem si vzala dvě platíčka za sebou, protože jsem nechtěla v daném termínu menstruovat. Dvě platíčka jsem si takhle vzala i minulé dva měsíce a tento týden jsem měla začít menstruovat. Avšak je čtvrtý den bez prášků a jediné co se objevilo, bylo jen pár kapiček krve. Nikdy jsem si prášek vzít nezapomněla, takže nevím, proč nemám menstruaci takovou jaká je obvykle. Test jsem si dělala a vyšel negativně. Mohlo by to být tím, že jsem si vzala dvě platíčka za sebou a příští měsíc to bude zase v pořádku? Nebo to tak už budu mít pořád ( protože jsem četla, že antikoncepce může mít takový vliv na menstruaci)? Zajímalo by mě, jaktože se to najednou takto změnilo. Děkuji předem za odpověď.

Odpověď odborníka:

menses by se měla dostavit do 7 dní,zatím vyčkejte příjemný večer

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
-5 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: