Velmi slabá menstruace

Dobrý den, minulý měsíc jsem dostala od neurologa prášky Tegretol 200 mg beru každý den půlku prášku večer i ráno. Předevčírem jsem dostala menstruaci,ale byla velmi slabá a skoro žádná a měla jsem ji jen jeden den a skončil. Může to být těma práškama nebo to může byt něco jiného?Těhotenský test jsem si dělala a byl negativní. Také mám angínu,ale to s tím asi nemá nic společného že? Děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

Dobrý den, Tegretol může snížit účinek užívané hormonální antikoncepce. Nelze tedy vyloučit otěhotnění. Zopakujte si těhotenský test s několikadenním odstupem. Intenzita krvácení však může být ovlivněna i probíhajícím infekčním onemocněním

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: